בנק Mizuho היפני, המשרת למעלה מ- 25 מיליון לקוחות, השלים הטמעה של מחסן נתונים של Teradata ושל תוכנה נלויית לניהול לקוחות, המשמשת לפעילות שיווק מבוסס אירועים (EBM) של הבנק מול לקוחותיו.
על פי ההערכה, המערכת שהותקנה בבנק היא מערכת ה- EBM הראשונה מסוגה שיושמה בתעשייה הפיננסית ביפן והיא תנתח אינספור פיסות מידע הזורמות ממיליוני הלקוחות. כלי ה-EBM מאפשרים למפעיליהם לאתר, לנתח ולפרש פעולות שהלקוחות מבצעים ולהציע להם, עוד בטרם הללו החליטו על צעדיהם הבאים, מגוון הצעות ושירותים ממוקדים בהתאם לצרכיהם. בין הפעילויות השיווקיות שמתכנן לבצע הבנק: הצעת הלוואות, הוצאת כרטיסי אשראי ותוכניות נאמנות לקוחות.
"בבנקאות, הדיאלוג עם הלקוח מתבצע בכמה ערוצים והוא מורכב ביותר. לעתים מדובר במיליוני שיחות מדי שעה בכל יום", אומר סם גרג, סגן נשיא Teradata. לדברי גרג, 'ספריית' הפתרון מבוסס האירועים של Teradata כוללת למעלה מ- 1000 'אירועי לקוח' מוגדרים.
על פי ההערכה, המערכת שהותקנה בבנק היא מערכת ה- EBM הראשונה מסוגה שיושמה בתעשייה הפיננסית ביפן והיא תנתח אינספור פיסות מידע הזורמות ממיליוני הלקוחות. כלי ה-EBM מאפשרים למפעיליהם לאתר, לנתח ולפרש פעולות שהלקוחות מבצעים ולהציע להם, עוד בטרם הללו החליטו על צעדיהם הבאים, מגוון הצעות ושירותים ממוקדים בהתאם לצרכיהם. בין הפעילויות השיווקיות שמתכנן לבצע הבנק: הצעת הלוואות, הוצאת כרטיסי אשראי ותוכניות נאמנות לקוחות.
"בבנקאות, הדיאלוג עם הלקוח מתבצע בכמה ערוצים והוא מורכב ביותר. לעתים מדובר במיליוני שיחות מדי שעה בכל יום", אומר סם גרג, סגן נשיא Teradata. לדברי גרג, 'ספריית' הפתרון מבוסס האירועים של Teradata כוללת למעלה מ- 1000 'אירועי לקוח' מוגדרים.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il